Nou-intrat în top 10, brandul Travelodge, a avut cea mai mare creştere, atât în privinţa numărului de locaţii noi (58), cât şi a numărului de camere pe care le oferă (avans de 11%). Această dezvoltare a fost concentrată însă în totalitate asupra pieţei din Regatului Unit. Exclusiv în această zonă a avut loc şi expansiunea agresivă a brandului Premier Inn, reuşind cu cele peste 40.000 de camere oferite, să preia poziţia a şasea în clasament, deţinută anterior de brandul Novotel.
Printre brandurile din Europa care au înregistrat creşteri semnificative se mai numără brandul economic al grupului Accor, Etap Hotel, cu 16 noi proprietăţi şi creştere de 4,7% a numărului de camere. Singurele evoluţii negative în privinţa spaţiilor de cazare oferite s-au înregistrat în cazul Holiday Inn, Novotel şi Hilton International. Scăderile au fost însă uşoare şi nu au generat schimbări în clasament, cu excepţia Novotel, care a coborât o poziţie în favoarea Premier Inn.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu