sâmbătă, 21 aprilie 2012

Cum a evoluat topul brandurilor hoteliere în UE?

Locaţiile economice şi unităţile de cazare de tip „budget”, domină piaţa hotelieră la nivelul Uniunii Europene, conform datelor centralizate în luna ianuarie 2011 de către compania de consultanţă MKG Hospitality. Hotelurile sub brandul Best Western sunt cele mai numeroase şi oferă cele mai multe camere, după cele 20 de noi locaţii deschise în ultimul an, ajungând la un număr de 1.309 hoteluri cu peste 89.000 de camere şi înregistrând astfel o creştere anuală de 2,4%. Best Western este urmat pe podiumul brandurilor hoteliere de marca Ibis, care oferă aproape 71.500 de camere şi Mercure, cu peste 53.000 de camere. Brandurile Travelodge, Premier Inn şi Etap Hotel au avut cele mai mari creşteri a numărului de unităţi noi deschise.
Nou-intrat în top 10, brandul Travelodge, a avut cea mai mare creştere, atât în privinţa numărului de locaţii noi (58), cât şi a numărului de camere pe care le oferă (avans de 11%). Această dezvoltare a fost concentrată însă în totalitate asupra pieţei din Regatului Unit. Exclusiv în această zonă a avut loc şi expansiunea agresivă a brandului Premier Inn, reuşind cu cele peste 40.000 de camere oferite, să preia poziţia a şasea în clasament, deţinută anterior de brandul Novotel.
Printre brandurile din Europa care au înregistrat creşteri semnificative se mai numără brandul economic al grupului Accor, Etap Hotel, cu 16 noi proprietăţi şi creştere de 4,7% a numărului de camere. Singurele evoluţii negative în privinţa spaţiilor de cazare oferite s-au înregistrat în cazul Holiday Inn, Novotel şi Hilton International. Scăderile au fost însă uşoare şi nu au generat schimbări în clasament, cu excepţia Novotel, care a coborât o poziţie în favoarea Premier Inn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu