Intr-o perioada caracterizata de dificultati economice, succesul apartine celor care reusesc, atat sa identifice oportunitatile create de contextul actual, cat si sa le transforme in motoare de crestere. Acest lucru presupune aplicarea unor strategii operationale pragmatice si eficiente de management hotelier.
Pe fondul cresterii importantei social media, a platformelor de rezervari hoteliere online, dar si a noilor tehnologii si solutii informatice, castigatorii cursei pentru atragerea oaspetilor vor fi cei care sunt deschisi si reusesc sa se adapteze constant la schimbarile din piata. Atuuri detin si cei care acorda atentie sustenabilitatii, cauta idei noi de design si amenajare interioara si au o relatie de tip win-win cu agentiile turistice, pentru atragerea clientilor.
Daca esti reprezentant al unui lant hotelier sau al unei unitati independente, furnizezi servicii si solutii pentru hoteluri, esti manager de departament sau activezi intr-o agentie turistica, vino la Forumul Ospitalitatii 2012! Oportunitatile te asteapta sa le descoperi!
Check in for Future Opportunities!
Cand: 31 mai 2012
Unde: Howard Johnson Grand Plaza Bucuresti
Unde: Howard Johnson Grand Plaza Bucuresti
Dintre teme:
• Motivarea angajatilor asigura cresterea cifrei de afaceri
• Gestionarea eficienta a departamentului operational: optimizarea resurselor si aplicarea culturii corporate la nivel local
• Marketing online: instrumente care contribuie la cresterea profitului
• Piata hoteliera romaneasca: context est-european, evolutie si previziuni
• Relatia optima agentie turistica-hotel, in vederea atragerii cat mai multor clienti
Dintre speakeri:
- Dragos Anastasiu, presedinte Eurolines/Tui Travel Center Romania
- Andrei Cretu, manager servicii consultanta de management PriceWaterhouseCoopers
- Becky Fisher, global client relations manager Bare International
- Bogdan Stanciu, managing director BitSoft
- Andre Borg, director of operations Athenee Palace Hilton, Bucharest
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu