sâmbătă, 21 aprilie 2012

TOPHOSPITALITY.RO se retrage din licitatia pentru coperta revistei HORECA

Tophospitality.ro s-a inscris acum ceva vreme, la licitatia organizata de catre revista HORECA. Pentru cei ce nu stiu, revista HORECA isi scoate la licitatie coperta aniversara de 10 ani, punand la dispozitia doritorilor, un sistem simplificat de licitatie, pe pagina site-ului www.horeca.ro. Noi, cei de la Tophospitality.ro, am considerat ca este un moment oportun sa incercam sa promovam un tanar talent (Chef Loredan Gearcalac ) din industria ospitalitatii. Site-ul nostru a  licitat inca din data de 2012-02-16 si am respectat exact cerintele specificate pe site-ul HORECA.ro si anume:
"Licitatia copertei aniversare Horeca Romania este deschisa tuturor celor care au avut o idee, au creat un concept sau un brand,ofera consultanta, promoveaza branduri, furnizeaza echipamente, mobilier, distribuie food&drink, au activat sau activeaza in aceasta industrie, arhitecti, manageri, bucatari, persoane fizice sau juridice... adica celor "care au facut ceva" in ospitalitatea romaneasca."

In data de 2012-04-13 site-ul nostru a licitat din nou, pentru suma de 801 EURO. Imediat dupa licitatie, domnul Laurentiu Mâţă-Tănase, Project Manager in cadrul Tophospitality.ro a  primit un mesaj din partea doamnei Eugenia BUDUREA, care detine functia de Redactor Sef al sus amintitei publicatii, si cea care detine accesul contului de Facebook cu ID-ul HORECA ROMANIA, cu urmatorul text:
  • "Domnule Mâţă, licitaţia copertei revistei Horeca este un serioasă. Ultima sumă licitată de dvs. va fi invalidată daca nu precizaţi persoana propusă. Nu merge cu "Inca nu ne-am decis", pentru că ne trezim marti cu cine stie ce bomba sexy pe coperta. Deci, va rugam sa fiti transparent, ca nu licitaţi pentru cartofi la piaţă. Multumim frumos."

Specificam urmatoarele:
  • Lipsa totala de respect fata de unul dintre licitatori, prin folosirea partiala a numelui acestuia. Numele corect, pe care doamna Eugenia Budurea il cunostea si din lipsa totala de respect nu l-a folosit corect, este Mâţă-Tănase
  • In cadrul prezentarii acestei licitatii nu exista expus un regulament, care sa enunte faptul ca licitatorul trebuie sa comunice organizatorului licitatiei, personajul pentru care se liciteaza. In acest sens, doamna Redactor Sef al revistei HORECA se abate GRAV de la atributiile sale, intrand in contact direct cu unul dintre licitatori si folosind un ton total lipsit de respect, ii cere acestuia sa divulge numele candidatului pentru coperta.
  • Doamna Redactor Sef al revistei HORECA, Eugenia Budurea, merge mai departe cu mesajul sau intimidator si prin folosirea textului "Nu merge cu "Inca nu ne-am decis", pentru că ne trezim marti cu cine stie ce bomba sexy pe coperta. "  insinueaza  lipsa de profesionalism din partea licitatorului. Este o mare lipsa de respect si de bun simt in acelasi timp.
  • Prin textul "...va rugam sa fiti transparent, ca nu licitaţi pentru cartofi la piaţă. " ne-am convins ca doamna Budura, si-a incalcat toate atributiile si a trecut la atacuri si mesaje de intimidare directe, catre unul dintre cei care si-au permis sa foloseasca sistemul de licitatie pus la dispozitie, sistem care functiona in baza unui scurt "Detalii licitatie: " informativ. 
Ne declaram socati de atitudinea total neprieteneasca aratata de catre reprezentantii acestei reviste si in consecinta am decis, in unanimitate, sa ne retragem din aceasta licitatie. Participarea la aceasta actiune ne lasa un gust amar si ne reconfirma faptul ca in anumite reviste, inca mai exista acesti "profesionisti" ai jurnalismului care prin puterea intimidarii si a bagarii pumnului in gura, isi croiesc, in continuare, drumul alaturi de restul breslei.
.
.
Nu putem decat sa spunem, "RUSINE!"
.
Echipa Tophospitality.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu