sâmbătă, 21 aprilie 2012

Speakeri de marca la evenimentul "Achizitii Horeca": Anca Mitu, General Manager, Privileg Catering


Anca Mitu, fondatoarea Privileg Catering, va participa in calitate de speaker la evenimentul "Achizitii in Horeca", un proiect dezvoltat de Fod&Bar si Modern Buyer. Cu o experienta de peste 15 ani in domeniu, compania pe care aceasta a fondat-o este astazi unul dintre cei mai importanti jucatori din piata de profil din Romania, din 2009 fiind recunoscuta si drept Furnizor Oficial al Casei Regale. Privileg Catering a atins o cifra de afaceri de peste 1,7 mil euro in 2011, in crestere cu 20% comparativ cu 2010.
Anca Mitu va prezenta cateva dintre cele mai interesante concluzii ale unor studii ce vizeaza relatia furnizor-achizitor in tarile europene, studii realizate de EPCAS, una dintre cele mai puternice asociatii europene ale firmelor de catering de evenimente. Invitata noastra va vorbi si despre asteptarile specifice ale operatorilor din horeca in relatia cu furnizorii din Romania, punctand si cele mai importante criterii in selectia partenerilor. Nu in ultimul rand, am invitat-o pe Anca Mitu sa vorbeasca despre provocarile si presiunile pe care le ridica actualul context economic asupra activitatii operatorilor din horeca. “Piata de catering se afla sub presiunea cresterii preturilor la materia prima si, pe de cealalta parte, scaderea bugetelor alocate pentru un eveniment. Daca in anii anteriori se vorbea foarte mult de cantitate, acum accentul este pe calitate si pe servicii cat mai complete din partea companiei de catering, astfel ca si noi am investit in echipamente noi, multa logistica proprie, am avut o mare flexibilitate in negociere, am venit cu multe propuneri personalizate, pentru specificul fiecarei companii in parte", a declarat oficialul Privileg Catering.
"Achizitii Horeca" este un eveniment de o zi ce promoveaza dialogul si colaborarea intre marii operatori din Horeca si furnizorii din segmentele food si non food. Acesta va avea loc pe data de 30 mai a.c., si va cuprinde doua componente: o masa rotunda alcatuita din doua sesiuni de dezbateri si o expozitie a produselor si solutiilor destinate operatorilor din industria de food&beverage. Sunt invitati managerii de achizitii si alti factori de decizie din partea marilor operatori din industria ospitalitatii, reprezentanti ai furnizorilor de produse alimentare si nealimentare, companii de distributie si logistică, manageri de vanzari si achizitii din segmentul cash&carry. Evenimentul este organizat de Food&Bar Magazine si Modern Buyer.
Furnizorii care doresc sa intre in contact cu cei mai mari cumparatori din Horeca ne pot contacta la adresa de e-mail: aurelia.constantinescu@bmsolutions.ro sau la tel: 021.311.94.26. Pentru mai multe informatii cu privire la tematici si participanti vizitati site-urile www.modernbuyer.ro siwww.foodandbar.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu